Tyresö Dance Award med Esra



Innan jag skulle åka



Orkar inte vända men esra blåser en bubbla



Min mat



Fanta



Esras mat och coca cola



Esra äter Sveriges godaste pommesfrites(NOT!!)



Resultatet efter vi hade ätit



Mina brända pommes frites



Första gången jag åkte blåbuss<3



Jag i solen;)



Mina snygga skor



Mina skor i ljuset



Mina skor och esras sko



I Granägsringen finns de godaste ZOOM tuggumina



Någon sak som Esra hittade när vi gick av bussen



Kolla den stora bubblan fy vad äckligt<3



Mitt och Esras godis och dricka till tävlingen



Den som är tuggad är esras den andra å är min



Esra i bussen påväg hem<33



Jag kollar Esras mobil



Jag tar kort på Esra och hon tar kort på mig




Samma som den över




Jag igen




stopp!! haha




Jag gör ett misslyckat försök att blåsa bubbla



Esra gör Peace tecknet<33



Jag



Jag vet inte vad jag gör!!!!



Kameran i bussen




Esra blåser bubbla


Jag hittar inte mer<33

Peace&Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0