Thursday<3

Idag hade vi hämta hem som första lektion jag satt med Amanda och Danijela. Sen hade vi rast i 25 minuter som tur var för det var våffeldagen och man fick gratis våffla i kiosken med en glass<33 Sen hade vi No (som vanligt fatta jag ingenting). Sen hade vi håltimme från idrotten och direkt efter så har vi lunch så Agnes Sosseh Lara Nora Narin Hacer Esra jag och sabina drog hem till sabina men innan vi gjorde det gick jag och Lara med sosse hem till henne för hon skulle hämta en sak. Sen gick vi igenom skolan och skulle köpa YOGHURT. men vi fick våfflor igen<33 men jag och sosseh ville ändå ha men vi köpte yoggi yalla istället. Sen gick vi hem till sabina och där var det kaos eller när vi kom blev det ännumer haha. Sen gick Agnes Narin Nora Hacer Esra hem till Narin . Medans jag och sosseh och lara stanna hos sabina och åt mat. Vi åt chilli con carne. Sen gick vi till skolan där vi hade SO.
Då fick Melinda ett skrattanfall (som vanligt). Sen hade vi NO-labb.
Nu sitter jag här och ska åka bussen med esra som går 17.47 till Eken där vi ska möta Ylva och Nora och Evin och Lara.
Här får ni en snabb bild<333








                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0