Eriksdalsbadet<33

Hej hej igår var jag med Esra,Nora,Hacer,Narin,Sandra och Melinda i eriksdalsbadet<3 det var skitkul imorgon ska jag och Esra dit igen<333 Vi var på eriksdalsbadet typ vid 11.00 och vi börja bada typ vid halv tolv<33 haha sen skulle vi äta<33 Jag Sandra och Narin tog chickenbits och pommes. Melinda tog Hamburgare med pommes. Hacer Nora och Esra tog Eriksdalsbadets bästa kebab jag svär den var skitgod NOT !!!!!!!!!!!!! aja vi åkte hem vid 16.15 Nora gick av vid Gullmarspla och tog bussen hem medans vi andra tog tåget. Jag skulle fan ha gjort so Nora. Jag var hemma 18.00 för tågen var försenade:(
aja imorgo får vi skjuts dit<33
Glöm inte veckansblogg sista dagen att anmäla sig imorgon<3333

Två låtar för eran skull:

 
Ke$ha - Blah Blah Blah



Throw it in the bag remix - Fabolous ft. Drake



Peace&Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0