Dagen<3

Idag började vi med svenska. Det var väl sådär vi ska läsa poesi fram till påsklovet.Sen så hade vi spanska,vi hade typhaft läxa för första gången på 3 månader och så förhör hon inte oss?? Aja sen hade vi Engelska och Läs. På engelskan hade vi bara läxför och lyssnade på typ någon text. Juste vi lekte typ en lek där man skulle gissa vad den andra hade för ord i handen vi blev uppdelade i grupper. Det blev jag Melinda Nora & Amanda.
Sen hade vi lunch. äckligt som vanligt. Men fick smaka vegetarisk mat av Esra för hon har betämt sig för att vara det i skolan<3 Det var skitgott. Sen hade vi Matteprov i Statistik. Vi hade lektion mellan 12.10-12.50 jag gick från salen 13.30<33 haha Lara och Alexander A var kvar sist. Josef och Victor gick typ först. Nu sitter jag här och ska om några timmar hämta upp Esra och Lara för vi ska på träning. Gud vad jag är hungrig just nu.
aja ska väl ta nåt att äta

Peace&Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0