Svar på frågestunden

Viktoriakatten: Vad tycker du om min blogg & vad kan jag förbättra?
  
Sv: Jag tycker din blogg e ganska bra, mkt skvaller om kändisar och bra frågor.
      Den skulle bli ännu bättre om du skrev om dig själv också<3


Nicole : Vad har du för mobiltelefon? Hur gammal är du?

Sv:  Jag har en Sony ericsson W595. Och jag är 13 år(fyller 14 i September)


EmmiHeiskanen : Vem e din idol?

Sv: Jason Derülo<3


Melina : Vad heter din bästis? Vilken e din favvo blogg? Vad tycker du om Kenza?

Sv: Jag har inte direkt nån men jag har många vänner<3. Jag läser många olika bloggar. Men Sandras och Nicoles bloggar är bra<3 Jag läser inte Kenzas blogg så mycket tyvärr. :(



Elin : Är du kär i nån isåfall vem?

Sv: Jag trodde att typ alla visste :s det e en kille som heter oscar inte i ab.

 

Sandra : Vilka har du varit kär i enda sen 6:an? :D  (Jag vet en!)

Sv: Ja du Sandra du vet en oscar, men som inte många vet finns det en annan som jag gillar men är inte kär i så ni får inte veta<3



Imane : Hur många besökare har du per dag ungefär?

Sv: Mellan 30-40. Det mesta jag har haft är 63. <33



Maria : Kan du fixa min design?:)

Sv: Ja såklart jag kan göra det. har kommenterat på din blogg med saker du ska göra<3



Haya : Vilken e din favvo färg? Din första favvo leksak? Vem är din favvo mamma lr pappa?

Sv: Min favvofärg är röd<3. min favvo leksak kommer jag inte ihåg:s. Jag tycker mest om mamma. Det brukar väl vara så


Hoppas ni fick svar på allt<33




Peaces&Love


Kommentarer
Postat av: Vendela

Vi får väl se :) <3

2010-01-08 @ 07:56:42
URL: http://vendelaass.blogg.se/
Postat av: elin

jag har röstat på dig nu ;)

2010-01-08 @ 10:42:13
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0