Torsdag fredag

Igår: var jag på tjejkvällen med Lara,Esra,Sabina,Nora,Evin. Vi hade skitkul. Vi körde baktävling och typ nånting där man skulle gissa en plats och ett namn?????hahah.

Idag: har jag varit med sosseh och Jessica<333 vi var typ i haninge centrum. Men jag och Sosseh slutade 12.50 och Jessica slutade 14.00 så vi typ hängde i skolan haha sen jaga jag Sosseh runt och runt toaletterna hahaahaha sen kom en lärare ut och sa till oss att vi använde fula ord fast det ända jag sa var bitch och det ända on sa var sjärtskåra(stavning) aja sen drog vi till centrum med Jessica och åt glass sen gick vi typ till gina tricot men då blev jessica kissnödig så då fick vi gå till toaltterna i centrum. Då skulle jag och sosseh skrämma henne och sa jag att hon skulle kolla om hon kom, men då gick typ sosseh framåt så jessica såg henne. Sen gick sosseh hem och jag och jessica tog bussen hem till mig men hon skullle typ va med någon kille som bodde precis bakom mitt hus. Sen stod vi typ där i 15 minuter för hon våga inte gå in men då lämna jag henne och nu vet jag inte om hon gick in eller åkte hem. Vem vet??. Men nu ska jag bara chilla<333333


aja jag måste dra nu här får ni lite bilder
hejdå



jag sara emmi petra melina<33


Ylva<333


Esra<33


Jag hahhha jag vet att den e ful<3


Peace&Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0