Tidsfördriv

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 12
Vilken klass gick du i?- 6:an
Vad hade du för hårfärg? - mörkbrunt nästan svart
Hur lång var du? - 160 cm
Vem var du kär i? det du<3
Vad brukade du göra på fritiden? - simma,rida,vara med kompisar 
Vilka umgicks du med? -  Jessica,Hanna,My och Sessa
Hur såg du ut? ful vad annars
Var allt bättre då? fan nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? ibland  

Nu:
Hur gammal är du? - 13(14 om 7 månader)
Vilken klass går du i? - 7:an
Vad har du för hårfärg? - mörkbrunt nästan svart
Hur lång är du? 169 cm
Vad brukar du göra på fritiden? vara med kompisar,dansa
Vilka umgås du med? Yasse,Esra,Sabina,Lara,Nora,Agnes och Hacer

Har du..

Sovit brevid någon av samma kön? ja
Slagit ner någon? nej
Ljugit för en bra vän? ja
Svikit någon? ja
Fuskat på prov/läxförhör? ja ofta inte:P 

Vem:
Kramade du senast? Sosseh
Kan du lita på till 100%? Esra och ni andra<33
Är den finaste personen som finns? jag haha nej ***** är den finaste personen som finns
Vill du vara med just nu? ***** 
Ringde dig senast? Lara
Skickade ett sms till dig senast? Fille<3
Skickade du ett sms till senast? Ylva<33
Vad:
Drack du senast? coca-cola
Köpte du senast ? tuggummi
Gjorde du igår? tränade 
Vad ska du göra imorgon? vila inför romme
Vill du göra just nu? inte vara sjuk:(


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja 
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - nej
Jag har smygit ut utan lov - nej
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - ......
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel - ehh..ja 
Jag har struntat i ett prov - en gång:P
DÅLIGA TIDER
Jag kan inte svälja piller - nej det känns som om jag ska kvävas
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja haha
Jag har vaknat gråtande -   ja
Jag har somnat gråtande - ja 

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Va fan tror du!!
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej



Peace&Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0