Sitter hos esra

tjatja bloggen sitter i esras rum och bloggar medans hon städar sitt rena rum
jag ska hjälpa henne att fixa photoshop cs4
idag började vi 10.00 och vi fick info till 12
sen drog jag och esra till donken i centrum och köpte paj och hamburgare. sen kom norahacer & narin och vi snacka och gick runt lite i centrum
sen kom alla och skule typ åka tilljordbro men ja palla inte så jag esra & amanda åkte till brb c
hon gick hem men jag och esra gick in och hon köpte pengar till mobilen och sen köpte vi slusch (stavning)
sen satt vi vid bussarna och snacka sen åkte vi hem till henne som vi sitter hos nu.
pallar inte blogga mer men bloggar ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0