VALBORG

Idag slutade alla tjejer och Alex.A & Jacky 12.40 medans alla andra killar hade kvarsittning:)
Då gick jag esra och lara till centrum för esra skulle köpa en skjorta.
sen tog vi bussen till skolan för jag och esra ville slå en kille i vår klass. men han var inte där:)
Sen åkte vi hem till mig och höll på med datorn ett tag och åt samosas:P
Sen åkte vi tillbaka till skolan så att Lara kunde få pengar av sin pappa till tivolit vi skulle gå till i Brandbergen.
sen åkte vi till Esra för hon behövde också pengar. Sen gick vi till tivolit:) Vi körde choklad hjul och jag vann tredje pris nämligen en påse bilar. Sen köpte jag och Lara varsin sockervadd (Esra fick smaka av min men sen orka vi inte mer och gav den till hennes syster Seval.) Sen åkte vi buss till centrum och tog vatten från donken.
och åkte i rulltrappor. sen gick Lara vid 17.15 och vi gick till handenterminalen där våran buss skulle gå. Jag var hemma vid 17.30 och åt nu ska jag gå och möta Esra vid Brasan i Brandbergen<3
aja hejdå alla coola<3333

Peace&Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0