Nora & Esra

Idag efter skolan sprang jag esra nora och narin runt i skolan för att leta efter någon som kunde öppna hemkunksapen men ingen kunde för de sa att de som hade hand om salen hade gått hem. haha klockan var 15.15 när vi fråga?
Sen åkte vi hem till esra men narin hade inte usskort så hon kunde inte följa med.
aja imorgon har jag sovmorgon<3 börjar 9.15
om man kan kalla det sovmorgon börjar egentligen 8.10. Men eftersom som den andra spanska gruppen har prov så fick alla som inte gick den gruppen i vår klass ledigt:). Men det är ändå inte många som går i den gruppen det är bara Esra Hacer Agnes Amanda Kevin Björn Anton Lellep Alex.A och Jacky som ska vara där 8.10 XD
Vi andra som är 17 får ledigt<3 haha suckers. Alltså jag lovar deras lärare bombar med prov. Fast min lärare har typ bara gett oss 2 läxförhör och 1 prov sen vi börja sjuan medans deras spanska har haft 1 läxa varje vecka och 5prov sen de börja sjuan:) haha min spanska har typ IG om vi skulle börja i deras grupp och de skulle få mvg om dem börja i våran grupp.haha idag på gympan skulle jag och esra ha larviga kläder på oss och då tog jag med mig min röda obama tröja ett par rosa harmesbyxor med turkosa strumpor<33 haha jag  är bäst men esra ville inte ha på sig sina så hon var inte med på gympan så jag såg ut som en tönt:( men agnes sa att jag såg cool ut:)
Nu ska jag göra esras design för hon har tjatat typ hela dagen. sen vet jag inte vad jag ska göra. alltså det är helt knäpptyst hemma hos mig nu för min syrra har fått en mobil och hon messar mig hela tiden skitjobbig. Pappa kollar på hockey och mamma sover aja hejdå. haha jag har lärt mig swahilli lite här får ni en mening:
I love wote upendo mimi = Jag älskar alla som älskar mig


Peacelove&understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0