MOBILEN!!!

haha igår så hade vi en lång rast och då gick några av tjejerna i klassen ner till gropen
då ville de att jag skulle ta bilder och lägga på min blogg så att de kunde lägga på sin facebook sen. Men då sa jag att jag inte hade den med mig och att den låg i skåpet.
Sen gick jag och esra och hacer till mitt skåp för att hämta mobilen till bilden så att vi kunde gå direkt därifrån till bussen. Men den var borta. Jag kolla i hela skåpet och fick panik. Och som vanligt kommer en kille och ska dra en rolig historia i det här fallet var det björn. esra fråga han om han hade sett min mobil och han ba: Ja jag såg några killar gå runt med en mobilen vid the cage och de visste inte vem det vars... SKOJA!
skitful som att det är kul att få reda på att en mobil är borta, mina föräldrar skulle DÖDA mig aja. Sen gick jag Esra Hacer ner till Frida och vaktmästaren och rektorn men ingen  hade fått in en mobil:( sen gick vi till bilden för att jag skulle tänka sa Hacer. Men då sa Esra vi kollar i din Engelska mapp för vi skulle egentligen haft engelsak men vi hade läs.
Och då hitta jag mobilen!!!
TACK ESRA<333

Idag så var min mamma i skolan och pratade om ANT och energidrycker. Så pinsammt X)
Jag ska DÖDA dig Esra imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Peacelove&understading

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0