Veckan<333 eller förra typ hahah

Måndag: va med Ylva<33 men hon snacka med sin kille fan hela tiden
Tisdag: Jullov!!!! va med Sabina,Lara och Sosseh<33 men Sabina skulle typ göra nåt med sin farsa så jag och Lara och Sosseh drog till maxi och köpte cips<33 
Onsdag: Var med Esra och Lara och bowlade i brb centrum<33 Lara vann. Och Esra förlora<333
Torsdag: JULAFTON<333 jag kommer inte ihåg allt jag fick men kan säga en del<33 kolla under veckan sen.
Fredag:  Kollade på ALVIN ÓCH GÄNGET 2 med pappa och lillasyster Nicole<33 den var faktiskt ganska bra<33
Lördag: Var sjuk hela dagen:(
Söndag: åkte till sjukhuset och fick medicin till influensan<33
                                    

     VANESSAS JULKLAPPAR<33

  • BENVÄRMARE
  • SÖTA JULSTRUMPOR
  • HÖRLURAR<33
  • MJ THE COLLECTION R.I.P MJ:(
  • EN TILL SKIVA
  • 3000KR SKA HANDLA PÅ MELLANDAGSREAN<3333
  • 400KR FRÅN GUDMOR<33
  • SMYCKEN FRÅN INDIEN AV FARMOR OCH FARFAR (PAPPA E ADOPTERAD DE E INTE MINA RIKTIGA<33)
  • SMYCKEN

MORMOR OCH MORFAR SKA GE MIG 1000KR<33



p.s Idag mår jag bättre<33 medicinen hjälper<33 , och visst blev designen fin<333

Där det står I love you girls menar jag er :

Agnes
Esra
Lara
Melina
Nora

Sabina
Sosseh
Ylva

Jessica

Dagens bloggtips:    Snjie.blogg.se (sossehs blogg)<33
                              Ylviiss.blogg.se (Ylvas blogg) <33
                              Melinna.blogg.se (Melinas blogg) <33
                              Agnes96.devote.se (Agnes blogg) <33  ( hare bra i Spanien Agnes<3333
                              Smileforever.blogg.se (Jessicas blogg) saknar dig<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0